Thuisbezorging

We bieden Home Delivery diensten aan e-commerce en catalogus-detailhandelaren. Deze ervaring, in combinatie met intern ontwikkelde technologie, garandeert een veilige, betrouwbare levering en zichtbaarheid van uw goederen tot aan de woning van de klant.

Tegenwoordig is het, nu detailhandelaren en merkfabrikanten hun meerkanaalsstrategieën diversifiëren, belangrijker dan ooit dat klanten zulke positieve ervaringen hebben met een Home Delivery service als in een winkel of een website.

We maken het graag gemakkelijk

Home Delivery biedt leveringen op afspraak en een exclusief Interactive Voice Response-systeem dat klanten meldt dat de levering er aan komt. De vervoerders binnen ons netwerk hebben veel ervaring met de speciale behandeling van kostbare en gevoelige ladingen, en zijn flexibel, zodat ze ook grote verzendingen kunnen verwerken, zoals meubels. grote tv-schermen, pallets en andere bulkgoederen. Wij bieden ook oplossingen voor het retourneren van producten.

SEKO is een aanbieder van transport- en logistieke diensten zonder activa. We worden daarom niet beperkt door strakke planningen en we verzorgen verzendingen naar elke plek, op elk moment. Onze klantenservicecentra worden 24/7 bemand. Zo weet u zeker dat leveringen continu worden gemonitord, en u kunt ze zelfs online en realtime tracken & tracen. Dit past allemaal binnen ons doel wereldwijd de belangrijkste aanbieder van Home Delivery te worden.

Servicelevels

  • White Glove (Compleet) - bezorging in een ruimte naar keuze, uitpakken en afvalverwijdering
  • Drempellevering - aflevering bij de hoofdingang van de woning
  • Standaard - aflevering in de eerste droge ruimte buiten de woning

Dit zijn onze servicelevels, maar natuurlijk kan elk niveau zo worden aangepast dat onze Home Delivery oplossing volledig aansluit bij uw behoeften.

Op de hoogte blijven via MySEKO

Onze online MySEKO oplossing voor zowel transport als logistieke services is zeer gebruikersvriendelijk, genereert realtime rapportages over elke willekeurige periode en allerhande informatie over honderdduizenden verzendingen. Via MySEKO worden we geïntegreerd in uw webwinkel, maar een andere mogelijkheid is dat we een webwinkel ontwikkelen en installeren, met hot links en tracking-gegevens. En met MySEKO wordt retourlogistiek heel eenvoudig: een muisklik is voldoende. Kortom, we werken voortdurend aan verbetering van uw webapplicaties voor een nog grotere zichtbaarheid van uw supply chain.

Minder retourzendingen door proactieve communicatie

Ons Interactive Voice Response-systeem meldt onze klanten wanneer de goederen zijn aangekomen op het SEKO-station van bestemming. Het systeem informeert klanten tijdig en beperkt zo het aantal retourzendingen. Dit geautomatiseerde systeem belt klanten, meestal tussen 13:00 en 14:00 lokale tijd, en laat een voicemail achter die vertelt dat de goederen zijn aangekomen. Klanten kunnen vervolgens een nummer bellen om een afspraak te maken voor de levering. Als de klant de telefoon opneemt, geeft het Interactive Voice Response-systeem het nummer aan dat de klant kan bellen of verbindt de klant door met de lokale SEKO-vestiging om een afspraak te maken voor de levering.

Online plannen voor maximaal gemak

We hebben ook een website geopend waar klanten binnen de belangrijkste markten online afspraken kunt inplannen. Zij krijgen conform uw instructies meerdere opties aangeboden op basis van adres en voorkeurslevertijden.

Neem vrijblijvend contact met ons op.