Displays & Marketing projecten

Onze oplossingen zijn specifiek ontworpen met het oog op strakke deadlines, weinig of geen productieonderbrekingen, productlanceringen, winkelopeningen en onregelmatige tijden voor ophalen en afleveren, en we bieden daarmee de meest betrouwbare oplossing voor een maximale merkbetrokkenheid en ondersteuning bij uw promotieactiviteiten en POS-marketing.

Bijzondere status

Onze oplossingen voor presentaties en displays zorgen dat uw transporten in het hele SEKO-netwerk een speciale status krijgen. Dit betekent dat onze internationale vestigingen materialen voor beurzen, displays en winkelopeningen, en evenementmaterialen, snel, veilig en direct kunnen verplaatsen.

Displays voor retailmerchandising

Zit u met complexe installaties van in-store displays of moet nieuwe merchandising op een bepaald tijdstip in honderden winkels tegelijk worden gelanceerd, dan bent u bij SEKO aan het goede adres, overal ter wereld. Wij zorgen voor de eindaflevering en ondersteuning bij retourlogistiek voor alle displaymaterialen, en daarnaast voor lokale opslag en herbevoorradingoplossingen.

Winkelinrichting voor Grand Openings

Bent u bezig met de uitbreiding van uw detailhandelactiviteiten of de revisie van marketingdisplays en marketingproducten? Er bestaat geen betere partner voor uw internationale supply chain behoeften. SEKO verzorgt voor uw winkelopening de tijdige consolidatie bij de bron, transport, opslag en on-site projectleveringen en technische installaties voor alle displays en materialen.

Beurzen en tentoonstellingen

We weten dat de beurzensector niet werkt volgens een 9 tot 5 schema. Daarom voeren we 24/7 ophaal- en bezorgdiensten uit. U bent er dan zeker van dat de zending in goede handen is, ongeacht het tijdstip van de dag. Wij hebben ervaring met complexe leveringen aan de belangrijkste congrescentra en hotels over de hele wereld, en zorgen dat leveringen plaatsvinden op vooraf afgesproken tijden, ongeacht de locatie.

Evenementbeheer

De speciale maatoplossing MySEKO Tradeshow Express Bill of Lading is interactief en vergelijkbaar met het systeem MySEKO cargo Bill of Lading. Via Tradeshow Express registreert u gratis vervoerders en geadresseerden. Daarnaast bevat dit systeem ook extra velden waarin u kamers, gebouwen, vloeren en dergelijke kunt opnemen voor grote beurslocaties. Er zijn ook velden waarin u de begin- en eindtijden van de beurs noteert, geplande vrachtleveringen en meerdere contactpersonen. Deze toegevoegde velden zorgen voor nauwkeurigheid en beperken het aantal fouten bij levering aan grote congrescentra.

Inzichtelijkheid van de supply chain

Via MySEKO Tradeshow Express bent u gedurende het hele proces bij elke stap op de hoogte van de status van uw zending. Met deze nieuwe en bijgewerkte beursspecifieke online portal, wordt uw zending 24 uur per dag, zeven dagen per week gemonitord. Dus hebt u een vraag? SEKO vertelt u op ieder moment van de dag of nacht precies waar uw zending zich in transit bevindt. U kunt via Instant Message zelfs rechtstreeks communiceren met de medewerkers van onze klantenservice.

Neem vrijblijvend contact met ons op.